Sport

Między bicepsem, a pracą nad sobą

Mateusz Kosmaczewski753 views
Między bicepsem, a pracą nad sobą

Między bicepsem a pracą nad sobą jest duża różnica, według mnie ogromna. Kiedyś myślałem, że obwód bicepsa był synonimem odpowiedniego statusu i pokazania, że jest się kimś. Wiesz, to tak jakby mieć ferrari i myśleć, że jest się kozakiem. Dzisiaj uważam, że praca nad sobą poprzez aktywność fizyczną to nieustanny rozwój.  

Świadomość, że liczy się Twoje zdrowie i forma jest wypadkową wszystkich działań sprawia, że zaczynasz interesować się znaczniej lepiej tematem. Stereotypowo można powiedzieć, że „biceps” jego wielkość kojarzy się z debilami, którzy stosują anaboliki niszcząc swoje zdrowie i pokazując jakimi to są sportowcami.

Dzisiaj na szczęście ludzie są świadomi i dbają o siebie. Krzywdzące jest jednak wrzucanie ludzi do tego samego worka. Są ludzie co idą na łatwiznę i są też tacy co budują formę latami dbając o swoje ciało oraz umysł. Pierwszy tym jest gatunkiem wymierającym drugi natomiast zyskuje coraz większe uznanie.

Ruch jest życiem

Tak twierdził Arystoteles, natomiast nadworny lekarz polskich królów Wojciech Oczko powiedział

ruch jest w stanie zstąpić prawie każdy lek, ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu

Era bycia wielkim i dużym, mega przypakowanym mija. Dzisiaj ludzie chcą być sprawni, mieć atletyczną budowę i żyć zdrowo. Zdrowy styl życia stał się sloganem, mantrą i widać to w życiu codziennym. Telewizja promuje aktywność sportową, coraz więcej firm wprowadza benefity w postaci kart na siłownie, tworzą się nowe zawody jak np. trener personalny. Rynek szybko reaguje na zmiany. Ta zmiana mentalności bardzo cieszy, bo dzięki temu ludzie będą dbać o siebie. Stają się świadomi tego, że warto inwestować w swoje zdrowie niż płacić pieniądze branży farmaceutycznej. Moim zdaniem lepiej zapobiegać niż potem leczyć.

Między bicepsem

Kiedyś ludzie się śmiali ze mnie jak biegałem zimą. Pukali się po czole i mówili przeziębisz się, będziesz chory. Jedynie poważna kontuzja sprawiła, że byłem u lekarza. Regularne bieganie i hartowanie w ten sposób organizmu wzmocniło go. Odpowiednia dieta sprawiała, że ciało pozostawało w dobrej formie w kontekście uzupełniania składników odżywczych i minerałów. Kolejny przykład to morsowanie. Naturalna krioterapia, która leczy mikro urazy oraz hartuje organizm. Wierz mi, odkąd 4 lata morsuje to może 2 razy byłem rozłożony przez chorobę. Między bicepsem, który jest kojarzony z popularnymi „koksami z siłowni”, a świadomym podejściem do sportowego stylu życia i dbania o zdrowie jest ogromna różnica . Możesz pompować przysłowiowego „bicka” tylko co z tego jak ucierpi na tym Twoje zdrowie.

Zmiana pokoleń

Każde pokolenie ma swój czas, każde pokolenia ma inny pogląd na świat i zupełnie odmienne standardy. Dzisiaj obserwujesz na rynku ludzi, którzy są z pokolenia X, Y, Z. Zupełnie inne poglądy, inne wartości oraz inne przekonania. Pokolenie X dla pracodawców nie jest wyzwaniem, ponieważ dla ludzi z tego pokolenia liczy się bezpieczeństwo. Natomiast pokolenia Y już ceni sobie wartości takie jak szacunek, etykę, możliwość rozwoju, czas dla siebie. Jeżeli są docenieni są świetnymi pracownikami. Natomiast pokolenie Z to ogromne wyzwanie dla pracodawców ponieważ ich wymagania są ogromne. Oczekują dodatkowych benefitów, które pomogą im realizować styl życia. Chcą równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Dzisiaj każdy chce być fit, dzisiaj każdy chce pokazać, że dba o siebie i ma ciekawy styl życia. Stąd sport wpisuje się w tygodniowy grafik coraz częściej.

6 korzyści dla Twojego ciała

Między bicepsem a świadomym podejściem do dbania o siebie może być wiele niejasności, bo każdy podejdzie do tego zagadnienia z zupełnie innymi doświadczeniami i przekonaniami.Wiesz, że aktywność sportowa to lepsze i dłuższe życie, Mało tego ZDROWSZE bo zgłębiasz wiedzę i jesteś bardziej świadomy. Zobacz na 6 korzyści jakie Twoje ciało zyska gdy zaczniesz się ruszać:

  1. Głowa – relaks i endorfiny
  2. Serce – lepsze krążenie
  3. Brzuch – szybszy metabolizm, mniej tłuszczu
  4. Mięśnie – większa wytrzymałość, lepsza elastyczność, poprawa sylwetki
  5. Kręgosłup – wzmocnione plecy, „prosty” kręgosłup
  6.  Stawy – poprawa ruchomości i elastyczności stawów

Twój wybór, Twoja aktywność, Twój styl życia. Wybierz mądrze, dzisiaj możesz mieć fajnego bicepsa i cieszyć się smukłą wysportowaną sylwetką a Twój duch będzie spokojny i pełen energii.

Mateusz Kosmaczewski
Jestem trenerem, szkoleniowcem, motywatorem, mówcą. Mówią, że jestem psychologiem, że dobrze znam się na relacjach międzyludzkich, że jestem mentorem i autorytetem. Ekspertem w tym co robię. Ciągle młody, zawsze dziecko, radosny i pogodny, przepełniony pasją, ale też cyniczny i ironiczny. Introwertyk.